آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی با آی ریچ

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی با آی ریچ

  • ۰
  • ۰

مراحل آموزش زبان انگلیسی

یادگیری و آموزش زبان انگلیسی برای خیلی از ما جای سوال داشته است. آی ریچ برای پاسخ به این سوال شما را به خواندن این مقاله دعوت می کند. این نکته را به یاد داشته باشید که یادگیری زبان انگلیسی اول با زبان دوم کاملا متفاوت است و دارای مراحل کاملا متفاوتی است. یادگیری زبان دوم دارای مراحلی است که تفاوت های بسیاری با مراحل آموزش زبان اول دارد.

در مراحل آموزش زبان انگلیسی که معمولا زبان اموزان آن را به عنوان زبان دوم می شناسند، شامل ۵ مرحله است که شامل:

  1. Preproduction
  2. early Production
  3. speech emergence
  4. intermediate fluency
  5. advanced fluency
  • در مرحله Preproduction که در آن کسی که در حال آموزش زبان انگلیسی است دایره لغاتی حدود ۵۰۰ واژه دارد. نمی توانند به زبان دوم صحبت کنند و معمولا خروجی از آنها دیده نمی شود بلکه بیشتر در حال یادگیری آموزش زبان انگلیسی هستند. این دوره برای هر شخصی متفاوت است و معمولا بین یک تا ۶ ماه متفاوت است.
  • مرحله early production  که به دوره سکوت نیز معروف است و درحد اصطلاحاتی کوتاه و یا چند کلمه ای صحبت می کنند. در این مرحله زبان اموزان اشتباهات زیادی را انجام می دهند و دایره لغات زبان انگلیسی آنها حدود ۱۰۰۰ کلمه می باشد این مرحله معمولا بین ۳ تا ۶ ماه متفاوت است.
  • در مرحله سوم Speech emergence دایره واژگان شخص به حدود ۳۰۰۰ کلمه می رسد و می تواند تا حدودی به زبان دوم صحبت کند.اشتباهات گرامری در این مرحله از آموزش زبان انگلیسی وجود دارد.
  • مرحله بعدی مرحله intermediate fluency است که در آن زبان آموز حدود ۶۰۰۰ کلمه را یاد گرفته است و می تواند به راحتی با افراد به زبان دوم ارتباط برقرار کند.
  • مرحله آخر که مرحله Advance fluency است معمولا شخص به حد بسیار خوبی از زبان دست پیدا کرده و در اصل تمام مراحل آموزش و یادگیری زبان انگلیسی را کامل کرده است.

برنامه آموزش زبان آی ریچ تمام این امکانات را برای شما فراهم کرده است. برای دریافت و نصب این برنامه می توانید روی نصب برنامه زبان آی ریچ کلیک کنید.

  • ۹۸/۰۹/۰۲
  • reach compani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی