آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی با آی ریچ

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی با آی ریچ

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه مکالمه انگلیسی بیاموزیم؟

 

چرا صحبت‌کردن به زبان انگلیسی برایتان مشکل است؟ شما تعداد زیادی از کلمات را به خوبی می دانید، یا شاید بارها آنها را شنیده‌ باشید و با استفاده از یک سری تکنیک‌ها یادگیری این لغات را تمرین کرده‌اید؛ شما احتمالا می‌توانید فکر کنید که چه می‌خواهید ولی لغات مورد نظر در دهان‌تان نمی‌چرخد که ان را بیان کنید. ما در این مقاله روش های یادگیری زبان انگلیسی به شما معرفی کرده ایم.

 

درگیر گرامر نشوید

یکی از مهم‌ترین مواردی است که در بهبود مکالمه انگلیسی به شما کمک خواهد کرد. با خواهند گرامر تنها سرعت شما کاهش می یابد و گیج می شوید و وقتی بخواهید حرف بزنید جای اینکه مثل اهل آن زبان جملات به طور طبیعی از زبان‌تان بیرون بیاید درگیر فکر کردن به قوانین گرامری می‌شوید و این نکته را به یاد داشته باشید که تنها تعداد کمی از انگلیسی‌زبانان هستند که بیش از ۲۰ درصد همه‌ی قوانین گرامر انگلیسی را می‌دانند.

 

دنبال میانبر نباشید

هیچ راه خاصی وجود ندارد که بتواند مهارت زبان شما را به سرعت بهبود بخشد. روش‌های گوناگونی وجود دارند که برخی از آنها نسبت به دیگری کاراتر هستند.

به عبارتی می توان گفت هر روش برای فردی مناسب است و برای دیگری ممکن است مناسب نباشد. همچنین برخی زبان‌آموزان انگلیسی را به سادگی از طریق مکالمه‌ی غیررسمی می‌آموزند، اما برخی دیگر روش‌های منظم‌تر را ترجیح می‌دهند.

 

از زبان مادری به انگلیسی ترجمه نکنید

اگر قرار است انگلیسی صحبت کنید ترجمه از زبان مادری شما را به اشتباه می‌اندازد. ترتیب کلمات فارسی با زبان انگلیسی متفاوت است و ترجمه شما را کُند خواهد کرد. شما می توانید به جای این کار عبارت‌ها را به درستی یاد بگیرید تا مجبور نباشید به کلماتی که دارید به کار می‌برید فکر کنید. در واقع فرایند جمله‌سازی باید خودکار باشد.

 

هرآنچه را که می شنوید در مکالمه انگلیسی به کار ببرید

خواندن و شنیدن مهم‌ترین جنبه‌های زبان هستند. اگر می خواهید در زبانی روان باشید تنها کافی است که بتوانید به آن زبان حرف بزنید. اینکه نوزادان و کودکان در ابتدا حرف زدن را می‌آموزند عادی است. می توان گفت روش طبیعی آموزش زبان عبارت است از گوش کردن، حرف زدن، خواندن و در آخر نوشتن.

 

یک همراه برای مکالمه پیدا کنید

شما نمی‌توانید انگلیسی را تنها با مطالعه بیاموزید، بلکه باید از آن استفاده کنید. اگر کسی را ندارید که با شما انگلیسی صحبت کند، می‌توانید از طریق سایت‌های «تبادل مکالمه» آنلاین، کسی را پیدا کنید. با این کار در یک همکاری متقابل به تمرین و آموزش زبان یکدیگر کمک می‌کنید.

 

نا امید نشوید

این نکته را به یاد داشته باشید که برای روان شدن زبان انگلیسی تان حتما لازم نیست نابغه باشید بلکه تنها لازم است در تمرین و صرف وقت استمرار داشته باشید. اگر این گونه عمل کنید حتما به هدفتان که رسیدن به مهارت بالا در مکالمه زبان انگلیسی است دست پیدا می کنید.

 

 

بهترین برنامه آموزش زبان 

اپلیکیشن اموزش زبان

اپ آموزش زبان انگلیسی

 

  • reach compani
  • ۰
  • ۰

روش آموزش زبان Direct Method

آموزش زبان انگلیسی | یادگیری زبان انگلیسی | بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی

 


به این روش آموزش به سبک ارتش که با تمرین و تکرار زیاد اتفاق می افتد نیز گفته می شود .

ارتش فرانسه و آلمان در سال 1900 از این روش برای آموزش سریع زبان مقصد به سربازان خود استفاده می کردند.
به این روش Natural Method نیز گفته می شود که برای آموزش زبان انگلیسی غیر انگلیسی هم استفاده می شد.

در این روش برای تدریس فقط زبان مقصد تدریس می شود.
این روش بیشترین تمرکز را روی مکالمه دارد. در این روش آموزش زبان انگلیسی بسیار زیاد از تکرار و تمرین استفاده می شود دقیقا مثل ارتش! 

قوانین گرامری فقط از طریق گوش دادن کسب و این کار از نقاط قوت این نوع آموزش ها می باشد. در کلاس هیچگاه به زبان مادری صحیت نمی شود و در موارد لازم از عکس ، حرکات بدن ، نقشه و... استفاده می شود که صحبت نکردن به زبان مادری تحت هیچ شرایطی از معایب بزرگ این متد است.
در این متد هیچگاه از ترجمه و توضیح به زبان مادری استفاده نمی شود!

اپلیکیشن آموزش زبان i-reach  با استفاده از نقاط قوت این روش و حذف نقاط ضعف جدی روش Direct Method مانند عدم آموزش گرامز و ترجمه به زبان مادری اقدام به آموزش زبان کرده است.
در این اپلیکیشن آموزش آنلاین زبان با تکرار و تمرین بسیار جذاب و هدفمند استفاده شده و از ترجمه به زبان مادری در موارد لزوم استفاده شده است.

 

 

اپلیکیشن آموزش زبان 

یادگیری آسان زبان انگلیسی

 

  • reach compani